Pakketten

A3 Up to date werkt met vaste maandbedragen, zodat jij precies weet wat je kosten voor het verwerken van je administratie zijn. Onze pakketten zijn gebaseerd op het aantal bij- en afschrijvingen van de bank- en kasadministratie per jaar. Zo betaal je niets te veel, maar profiteer je wél optimaal van de dienstverlening die perfect aansluit bij jouw bedrijf. Transparant, duidelijk en zonder nare verrassingen achteraf; dat is boekhouden via A3 Up to date!

Onze pakketten

Wij werken met vaste maandbedragen, zodat jij weet waar je aan toe bent. De pakketten zijn gebaseerd op het aantal

bij- en afschrijvingen van de bank- en kasadministratie per jaar. Zo betaal je nooit te veel en profiteer je optimaal van onze dienstverlening.

Up to date basis

€ 99,-
Per maand
  • Administratie
  • BTW-aangifte
  • Jaarrekening opstellen en bespreken
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Gebruik app
  • Telefonisch en digitaal contact
  • Tot 200 bij- en afschrijvingen per jaar
    Raadpleeg hiervoor het maandelijkse kostenoverzicht van de bank en vermenigvuldig de vermelde bij- en afschrijvingen met 12 (kwartaaloverzicht maal 4) voor een globale indicatie.
  • Mail en telefonisch support
  • Facturatiemodule
    Optioneel, meerprijs
    - tot 100 facturen € 7,50
    - onbeperkt € 15,00

Up to date plus

€ 139,-
Per maand
  • Administratie
  • BTW-aangifte
  • Jaarrekening opstellen en bespreken
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Gebruik app
  • Telefonisch en digitaal contact
  • Tot 500 bij- en afschrijvingen per jaar
    Raadpleeg hiervoor het maandelijkse kostenoverzicht van de bank en vermenigvuldig de vermelde bij- en afschrijvingen met 12 (kwartaaloverzicht maal 4) voor een globale indicatie.
  • Mail en telefonisch support
  • Facturatiemodule
    Optioneel, meerprijs
    - tot 100 facturen € 7,50
    - onbeperkt € 15,00

Up to date extra

€ 159,-
Per maand
  • Administratie
  • BTW-aangifte
  • Jaarrekening opstellen en bespreken
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Gebruik app
  • Telefonisch en digitaal contact
  • Tot 800 bij- en afschrijvingen per jaar
    Raadpleeg hiervoor het maandelijkse kostenoverzicht van de bank en vermenigvuldig de vermelde bij- en afschrijvingen met 12 (kwartaaloverzicht maal 4) voor een globale indicatie.
  • Mail en telefonisch support
  • Facturatiemodule
    Optioneel, meerprijs
    - tot 100 facturen € 7,50
    - onbeperkt € 15,00

Up to date compleet

€ 199,-
Per maand
  • Administratie
  • BTW-aangifte
  • Jaarrekening opstellen en bespreken
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Gebruik app
  • Telefonisch en digitaal contact
  • Tot 1400 bij- en afschrijvingen per jaar
    Raadpleeg hiervoor het maandelijkse kostenoverzicht van de bank en vermenigvuldig de vermelde bij- en afschrijvingen met 12 (kwartaaloverzicht maal 4) voor een globale indicatie.
  • Mail en telefonisch support
  • Facturatiemodule
    Optioneel, meerprijs
    - tot 100 facturen € 7,50
    - onbeperkt € 15,00

Alle genoemde bedragen zijn per maand en exclusief BTW.

Voor horeca gerelateerde ondernemingen of ondernemingen met meer dan 1400 bij- en afschrijvingen per jaar bekijken
we graag samen welke dienstverlening wij kunnen bieden met een passende offerte op maat.

Bovenstaande pakketten zijn niet van toepassing op rechtspersonen (B.V.’s). Hiervoor maken wij uiteraard ook graag een passende maatwerkofferte.

Het voeren van een eventuele loonadministratie is niet inbegrepen, maar informeer gerust naar de mogelijkheden.

De voordelen

Altijd een actueel en digitaal overzicht van je administratie, zonder dat het jezelf veel tijd kost en voor een vast bedrag per maand; dat is A3 Up to date.

  • Volledig digitaal
  • Snel en makkelijk
  • Efficiënt
  • Tijdwinst
  • Geen losse bonnetjes
  • Vast bedrag per maand
  • Gebruiksvriendelijke app
  • Altijd up-to-date